wtorek, 8 lipca 2014

AAAAAAA 10 000 WYŚWIETLEŃ!

Powinnam była świętować już z rana, ale nie byłam gotowa, bo się zagapiłam.

MAMY 10 000 WYŚWIETLEŃ W 4 MIESIĄCE.

Właściwie, to nie wiem, czy to dużo, czy mało. ALE NIE MOGĘ PRZESTAĆ CIESZYĆ MICHY.

A z tej okazji zrobiłam coś, co planowałam od jakiegoś czasu, chociaż wciąż nie jestem pewna. ZAŁOŻYŁAM FANPAGE'A! (kliknijcie w ten  kwadracik po lewej stronie :))

Wciąż jeszcze powoli ogarniam, ale idzie mi coraz lepiej! Nawet internet się zlitował i pozwolił wstawić zdjęcia ;)

Na razie znajdziecie tam mój wczorajszy mini stosik i może wstawię jeszcze kilka obrazków, które gnieżdżą się w odmętach mego dysku C. Ale przede wszystkim będę świętować z "ZOO CITY" LAUREN BEUKES.

Dziękuję za regularne włażenie i życzę miłego czytania (LAJKOWAĆ!)

Marre