niedziela, 14 lutego 2016

Walentynkowa NIEDZIELA Z FAN ARTAMI #9: Wielki Gatsby


Jeśli ktoś dopiero wygrzebał się spod kołdry i jeszcze średnio kontaktuje, to pragnę poinformować go, że dzisiaj są WALENTYNKI. W całej blogosferze pełno wspaniałych postów w jakikolwiek sposób nawiązujących do tego święta miłości, a mnie się trafiła kolejna Niedziela z fan artami (wcześniejsze znajdziecie tutaj). Niby fajnie, ale w takich chwilach szczególnie boleśnie (no dobrze, w zasadzie kompletnie mi to nie przeszkadza) jak pragmatyczną i nieromantyczną istotą jestem, co bardzo duże odbicie ma w czytanych przeze mnie książkach. Już chciałam się poddać i rozpocząć poszukiwania czegoś kompletnie nieprzystającego do dzisiejszego dnia, ale nagle przypomniałam sobie o TYM. O Wielkim Gatsbym, znaczy się.



Pierwszy klasyczny romans, który mi się spodobał, i po prostu wspaniała powieść, którą trzeba przeczytać. Smutna i prawdziwa. W wielu pracach widać wpływ filmu, ale jeśli coś zwyczajnie świetne, to nie mogę odmówić Wam możliwości obcowania z tym ;) Częstujcie się.

Marre

PS. Mój wniosek z dzisiejszego grzebania w DA: nie wszyscy powinni mieć prawo rysować Leonarda di Caprio. Moje oczy krwawią.

F. Scott Fitzgerald jako Gatsby? Czemu nie?
by herringbones

Piękna kwintesencja.
by garie

by nebula-tea

Tak oto dążymy naprzód, kierując łodzie pod prąd, który nieustannie znosi nas w przeszłość.
by khakisoul

by MuffinSarah

Jedna ze wspomnianych prac mocno inspirujących się filmem. Ale kreska przeurocza.
by hotarumyst

Minimalistyczny plakat do filmu.
by Chungkong

by GeorGe-LausKe

by x-men-pro