czwartek, 2 czerwca 2016

MAJ 2016 - podsumowanie

źródło: zpopk.pl
Maj pracowitym miesiącem był. Pod każdym względem. W długi weekend (ten pierwszy) założyłam fan page (jeśli ktoś jeszcze nie polubił, to migusiem niech klika tutaj), przed czym dość długo się wzbraniałam, od kiedy pierwszy umarł śmiercią naturalną. Ale ten akurat ma się całkiem nieźle, a i ja z jego istnienia jestem bardzo zadowolona. Wszystko, byle śledzenie bloga było dla Was jak najłatwiejsze.

Udało mi się również wreszcie wypuścić felieton, a konkretnie zbiór rad dotyczących problemów z pisaniem recenzji (klik). Mam nadzieję, że teraz będę publikowała tego typu teksty częściej (na kolejny mam już świetny pomysł). Tym razem nie zapomniałam też o Niedzieli z fan artami, w której pojawiła się pewna Alicja... (klik). A jeszcze co do planów - zamierzam powrócić do comiesięcznych przeglądów filmowych zawierających moje krótkie opinie na temat obejrzanych przeze mnie obrazów. Zainspirowało mnie do tego moje konto na filmwebie i fakt, że w końcu mogę ogarnąć, co ostatnio oglądałam ;)

Co do statystyk - nie było aż tak źle jak w końcówce kwietnia, ale poziomu z jego początku jeszcze nie osiągnęliśmy. "Drobne" zaległości w recenzjach tylko mnie cieszą, bo mam kilka grubasków w kolejce. Aha i zbliżamy się do 100 tys. wyświetleń. Już zaczynam planować :P

[1] Neil Gaiman "Księga cmentarna" (9/10) - recenzja
[2] Jurgen Thorwald "Stulecie chirurgów" (8/10)
[3] "Listy niezapomniane. Tom II" (8/10) - recenzja
[4] Swietłana Aleksijewicz "Czasy secondhand" (8/10) - recenzja
[5] Julian Ursyn Niemcewicz "Powrót posła" (7/10)
[6] Anne Tyler "Na szpulce niebieskiej nici" (6.5/10)
[7] James McBride "Ptak dobrego Boga" (6/10) - recenzja
[8] Leonnie Swann "Sprawiedliwość owiec" (5/10) - recenzja
[9] Andrzej Ziemiański "Zapach szkła" (4,5/10) - recenzja
[10] Johann Wolfgang von Goethe "Cierpienia młodego Wertera" (4,5/10)
[11] Oliver Bowden "Assassin's Creed: Czarna Bandera" (4/10)
[12] Joanne Harris "Ewangelia według Lokiego" (3/10) - recenzja


Trochę statystyki:
  • aktualna liczba obserwujących - 150 (było 144)
  • aktualna liczba obserwatorów Google - 185 (było 182)
  • liczba polubień na Facebooku - 37
  • liczba wyświetleń do końca miesiąca -  99 339 (było 96 115)
  • liczba komentarzy do końca miesiąca - 2456 (było 2355)
  • najpopularniejszy post ever - ogłoszenie o moim odejściu z bloga -_- (7412 wejść)
  • najpopularniejszy post w tym miesiącu - rady na temat blokady recenzenckiej (132 wejścia)
  • najpopularniejsza recenzja ever - Mechaniczny anioł (4873 wejścia)
  • najpopularniejsza recenzja w tym miesiącu - Czasomierze (113 wejść)
  • dzień z największą liczbą wyświetleń w ogóle - 3 stycznia (442 wejścia)
  • dzień z największą liczbą wyświetleń w tym miesiącu - 8 maja (180 wejść)
  • przybyło postów - 13 (ogółem 343)
  • przeczytanych stron - 4352 (kwiecień - 4462)
  • średnia ilość stron dziennie - 140 (kwiecień - 149)
  • średnia ocen - 6.13  (kwiecień - 7.13/10)

Tym razem trochę odmiany, czyli coś z musicalu. Choć Tajemnice lasu są filmem dość przeciętnym, to tytułowa piosenka absolutnie wymiata. Smacznego.


Marre