niedziela, 8 listopada 2015

NIEDZIELA Z FAN ARTAMI #6: Eleonora & Park


Na początku pragnę błagać o przebaczenie, że przez cały tydzień nie opublikowałam kompletnie NIC, ale niezwykle pracowity okres zbiegł się w czasie z wymagającą większej uwagi recenzją [efekt we wtorek, mam nadzieję]... Czyli słowem nie ma nic na swoje usprawiedliwienie. Czekam na karę z waszej strony ;)

Ale przynajmniej tym razem Niedziela z fan artami [tu macie poprzednie odcinki, jeśli jakimś cudem je przegapiliście] wypada w niedzielę, jak Pan Bóg przykazał. Tym razem... No tak, z pewnością widzicie tę rozchachaną buzię po niżej i wielki tytuł... Eleonora i Park! Książkę przeczytałam w zeszłym miesiącu i przebojem wdarła się ona na szczyt listy potencjalnych tematów Niedzieli. Bo przekonałam się, jak wielu ludzi zainspirowała. No i historia jest po prostu boska <3 Częstujcie się i piszcie, które fan arty, podobają się Wam najbardziej. Jak zwykle czekam też na propozycje kolejnych odcinków.

Marre

by e-DES-sa

Dziwna kreska, ale zaskakująco mi się podoba :)
by HennaLucas

fanowskie okładki zawsze dobre ;)
by yoellaaw

jw.
by Mina Price

by IzziBelle

Tak urocze, że nie mogłam się powstrzymać :P
by SaltyRoyalTea

by candy8496

Najlepsze cytaty w baardzo atrakcyjnej formie :)
by Pandanemar

A na koniec aż pięć niesamowitych ilustracji autorstwa Simini:






10 komentarzy:

  1. Nigdy się bliżej nie przyglądałam fan artom, ale może zacznę ;) Zapowiada się świetna zabawa ;) a książkę muszę kiedyś przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w końcu (9 lat od premiery) obejrzałam "V for vendetta" (jak na mnie to i tak szybko, bo zasadniczo nie oglądam filmów w ogóle), więc fanarty z tego starocia mile widziane :). Choć niekoniecznie z rozkochaną Evey.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat "V jak Vendetta" nie oglądałam i ponoć wiele straciłam :P A poza tym, stety i niestety, jako że blog jest o książkach, to fan arty filmowe się nie liczą ;)

      Usuń
    2. Ale "V jak vendetta" jest na podstawie komiksu, jakby co :>

      Usuń
    3. Faktycznie, przepraszam :D

      Usuń
  3. Im więcej czasu mija od premiery tej książki, tym bardziej żałuję, że jeszcze jej nie przeczytałam. Czuję, że omija mnie coś bardzo ważnego.

    Pozdrawiam,
    Po Książkach Mam Kaca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Paskudny głos sumienia: Żałuj, żałuj...]

      Usuń
  4. Hmmm...nie czytałam...
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Natalia Z

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, wprost nie mogę się napatrzeć, znalazłaś prawdziwe perełki! Strasznie podoba mi się ta druga fanowska okładka i oczywiście cytaty, cudownie było je sobie przypomnieć, jednak według mnie najlepsza jest pierwsza ilustracja Simini, gdy całują się pod latarnią - nie można oderwać oczu, jest przepiękna! To wspaniałe, że Eleonora i Park zainspirowali tak wiele osób.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobały :)

      Usuń