poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Taki mały, smutny stosik 07/2016 - PRZYTUL GO!


(Post miał się ukazać kilka dni temu pod moją nieobecność, ale Blogger coś odwalił. Więc macie teraz).

To będzie zabawny stosik, bo piszę go 22.07, a ukaże się (szperu, szperu) 27. I wówczas przynajmniej jedna książka będzie już przeczytana itd. Ale nie walczę z tym, bo stwierdziłam, że cała sytuacja jest co najwyżej zabawna. A więc proszę (od góry):

  • Chigozie Obioma "Rybacy" (Wydawnictwo Literackie) - Upolowane na przecenie w Empiku za 50%. Kto robi wyprzedaże nowości? (Chociaż wcale nie protestuję).
  • Ian Tregillis "Mechaniczny" (wyd. SQN) - Egzemplarz recenzencki, przyszedł wczoraj. Chcę go przeczytać i zmieszać z błotem zaopiniować przed wyjazdem, więc trzymajcie kciuki ;)
  • Tomasz Węcki "Wtajemniczenie" - Również egzemplarz recenzencki. Bardzo przyjemne urban fantasy. Recenzja tutaj.
  • Carsten Jensen "My, topielcy" (wyd. WAB) - Podziwiałam tę książkę w bibliotece już od pół roku, ale czekałam z zamiarem wzięcia jej na wyjazd. I wreszcie! (Chociaż wątpię, czy zdołam przeczytać - osiemset stron piechotą nie chodzi.
  • Cormac McCarthy "Droga" (Wydawnictwo Literackie) - Gdzieś tam idzie... Pocztą... Z wymiany... Miasto ponad dwieście tysięcy, pierwsza strefa podatkowa, a listonosz jakiś raz na tydzień... Bul i rzal.

Coś byście ukradli? (To schowam zawczasu do sejfu).

Marre

------
PS. Komentujcie śmiało, ale odpowiem najwcześniej 1 sierpnia. Do zobaczyska!