czwartek, 31 lipca 2014

Stosik #4 - lipiec 2014

No i lipiec właśnie się nam kończy. Pragnę wbić w niego swoje pazurki i zatrzymać, o czym więcej w podsumowaniu miesiąca. Lipiec nie był zbyt owocny pod względem nowych zdobyczy, ale i tak kilka pozycji mi przybyło. Związane jest to głównie z rozpoczęciem nowego kwartału w wymianach na LC. Ale zobaczcie sami.




Od góry:

  • Stephen King Cmętarz zwieżąt (Prószyński i S-ka) - z biblioteki; właśnie czytam i JEST ŚWIETNE
  • Jarosław Grzędowicz Popiół i kurz. Opowieści ze świata pomiędzy (Fabryka Słów) - również z biblioteki; wezmę się za to w sierpniu, żebyście co miesiąc mogli przeczytać recenzję jakiejś książki tego autora ;D
  • David Mitchell Tysiąc jesieni Jacoba de Zoeta (MAG) - z biblioteki; moja recenzja TUTAJ
  • Wojciech Cejrowski Wyspa na prerii (Zysk i S-ka) - kochana mamusia kupiła :3; moja recenzja TUTAJ
  • S. A. Swann Wilczy miot (Prószyński i S-ka) - z wymiany; zaczęłam czytać, ale efekty na razie marne
  • Gemma Malley Deklaracja (Wilga) - z wymiany i do wymiany (jeśli macie konto na LC to zapraszam :)); moja recenzja TUTAJ
  • Dmitry Glukhovsky Witajcie w Rosji (Insignis Media) - pożyczone od koleżanki; chyba największe rozczarowanie miesiąca; moja recenzja TUTAJ
  • Andrzej Ziemiański Pomnik Cesarzowej Achai #2 (Fabryka Słów) - pożyczone od koleżanki; niedługo wspólna recenzja z pierwszym tomem


Oczekuję:

  • dwóch książek niespodzianek od redakcji Fanbooka; może się doczekam -_-
  • Grzegorz Gortat Miasteczko Ostatnich Westchnień (Ezop) - wygrana w konkursie Nowej Fantastyki (opłaca się wysyłać te maile)

Marre

PS. Sierpniowy stosik będzie na pewno bogatszy, bo w tę sobotę wybieram się na gdyński Plener Czytelniczy. W zeszłym roku były fajne okazje, więc zamierzam się obłowić :D