wtorek, 27 maja 2014

Stosik #2 - maj 2014

Do końca maja jeszcze kilka dni, ale po dzisiejszych zakupach już, broń Boże!, nic nie kupię. Chociaż dla porównania ja kupiłam dwie pozycje, ale przyjaciółka sześć...

Mój poprzedni stosik był nietypowy, bo raczej "zamiarowy". Ten jest już typowy i oto moje ssskarby, które przybyły do mnie w tym miesiącu.



Z przodu:
  • Dmitry Glukhovsky "Witajcie w Rosji - fragment" - kochany Empik dołączył mi to do zakupów, przeczytałam i mam jeszcze większy apetyt na właściwą książkę (która jest jednym z tych sześciu zakupów przyjaciółki)

Po lewej od góry:
  • Blakley-Cartwright Dziewczyna w czerwonej pelerynie (wyd. Galeria Książki)- recenzja TUTAJ
  • ulubiony Rafał Kosik Vertical (wyd. Powergraph) - pierwszy z dzisiejszych zakupów; wreszcie dorwałam tę książkę :3
  • Jennifer Worth Zawołajcie położną (wyd. Literackie) - efekt moich poprzednich zakupów; właśnie czytam i stwierdzam jedno: genialne
  • Lauren Beukes Lśniące dziewczyny (wyd. Rebis) - niestety nie moje, ale kolejny z dzisiejszych zakupów przyjaciółki (po co miała dziewczyna taszczyć tyle książek naraz do domu, skoro jedną mogła dać MNIE!)
  • Ernest Cline Player One (wyd. Amber) - no i tu kolejna moja ofiara; nie słyszałam o niej nigdy, ale znalazłam w koszu z tanimi książkami w Matrasie - oby była równie dobra jak moje poprzednie znalezisko Genezis

Po prawej od góry:
  • Melissa de la Cruz Błękitnokrwiści (wyd. Jaguar) - z wymiany ze Smilly na LC; recenzja TUTAJ
  • Carolyn Jess Cooke Zawsze przy mnie stój (wyd. Otwarte) - jw.; recenzja TUTAJ
  • Carlos Ruiz Zafón Pałac Północy (wyd. Muza) - wymiana z aoiven; recenzja TUTAJ
  • Jarosław Grzędowicz Pan Lodowego Ogrodu. Tom 2 (wyd. Fabryka Słów) - mój własny zakup; teraz czeka pokornie w kolejce :)
  • Trudi Canavan Złodziejska Magia (wyd. Galeria Książki) - należąca do przyjaciółki (tej od tych 6 książek); zaczęłam już ją czytać, ale wtedy dostałam Pałac Północy, a potem Zawołajcie położną...

Jak na mnie to ten stosik jest naprawdę bogaty :D Czytaliście coś z tego? Chodzi szczególnie o książki dopiero w kolejce.

Marre

15 komentarzy:

  1. Ciekawy stosik! Sama mam Błękitnokrwistych dopiero przed sobą ;)
    Cóż, życzę miłego czytania!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czytam "Pałac północy". Bardzo się męczę jego lekturą. Ale sama w końcu napisałaś w swojej recenzji, że to nie jest najlepsza książka tego autora. Cudowny stosik! ;)
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Lśniące" - gorąco polecam. Reszty książek nie znam - zatem czekam niecierpliwie na Twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. No jaki świetny stosik!Zazdroszczę :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny stosik! Czytałem "Player One". Ta książka bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła! Polecam :> Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bogaato! :D
    Czekam na opinie o książce Glukhovskyego i Canavan :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawam, co napiszesz o "Verticalu" - mnie się podobał bardzo, ale podobno inne książki Kosika lepsze.;) I też mam "Zawołajcie położną", pewnie niedługo będę czytać (tzn. zaraz po Novik, "Golemie i dżinie" i "Zrozumieć kota"...). Sporo po niej oczekuję.

    "Palyer one"! Cudna książka, skrzywdzona marketingowo przez polskiego wydawcę. Mam o niej notkę i kiedyś na pewno przeczytam jeszcze raz, już się za bohaterami stęskniłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Kosika poznałam przez serię młodzieżową "Felix, Net i Nika", a potem sięgnęłam po "Mars". Jeśli "Vertical" będzie lepszy... Nie to chyba niemożliwe :)

      Usuń
  8. Cudny stos! Czekam na wrażenia. Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się udało upolować "Player One" na Facebooku i jestem z siebie niezwykle dumna, bo ta książka chodziła za mną już od jakiegoś czasu. "Lśniące dziewczyny" skusiły mnie fragmentem, ale już prawie dwa miesiące leżą na półce nieprzeczytane. No i też mam wielki apetyt na "Witajcie w Rosji", nawet bez lektury fragmentu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę *.*
    Tyle dobrodziejstw!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezły stosik. Czytałam "Zawsze przy mnie stój" i tak jak Ty mam dobre o niej zdanie :) A "Zawołajcie położną" to chętnie również u siebie na półce chciałabym ją widzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem interesujący stosik :) Osobiście poluję na "Witajcie w Rosji" i zazdroszczę nawet tego fragmentu jaki dostałaś :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale dlaczego tak się chwalisz moimi sześcioma książkami? ;)
    Tak to jest jak się pójdzie z Marre na zakupy. :P
    I pożyczaj Zawołajcie położną :3

    OdpowiedzUsuń