sobota, 4 lipca 2015

Liebster Blog Award #5



Jako że dostałam już kolejną nominację [Matko Bosko kochano!], to trzeba nadrobić poprzednią :) A na wstępie pamiętajcie: gdy kopiujecie pytania, by nie zapomnieć na nie odpowiedzieć, to koniecznie wklejcie link, bo inaczej będziecie grzebać po wszystkich czerwcowych postach, żeby znaleźć ten jedyny komentarz. Uczcie się na cudzych błędach.

I teraz już wiem, że nominowała mnie Insane z Przy gorącej herbacie :)


1
Najnudniejsza książka jaką czytałeś/aś?


Tylko jedna? Będzie ciężko ;) Dla ułatwienia pozwolę sobie zmienić to w najnudniejszą książkę, jaką dokończyłaś. Będzie to pozycja, którą w dobrej wierze wybrałam na lekturę z historii. Zbiór esei o starożytności, więc pomyślałam, że nie zdążą się mnie znudzić. Jakże się myliłam... Przedstawiam państwu Stąd do starożytności


2
Oglądasz jakiś YouTuberów?

Uwielbiam serię tych memów :D
źródło: smosh.com
Nie, mój Internet jest, powiedzmy, kapryśny, a oglądanie filmików poza tym przerażająco szybko wyczerpuje limit [ciekawe, skąd to wiem], dlatego na YouTube szukam głównie ciekawej muzyki. A internet wolę zużywać na Was :*


3
Jakie miejsce chciałbyś/łabyś odwiedzić?


Bardzo obszerne pytanie, a więc odpowiem bardzo doraźnie: klimatyzowane pomieszczenie z wygodną, dużą kanapą [która nie grzeje ani nie lepi się po kilkunastu minutach] oraz toną poduch. No i czymś zimnym do picia.


4
Często mówisz o sobie?


"Jestem wredna dla wszystkich, więc nie bierz sobie tego specjalnie do serca".


5
Czego dotyczył Twój ostatni sen?


Zakładam, że był dziwny [jak większość moich snów] i że w nim uciekałam [jak w większości moich snów]. Ale nie zwracam na sny większej uwagi, szczególnie że ponoć im mocniej starasz się je sobie przypomnieć, tym szybciej je zapominasz. Ale żeby nie było, że się wymiguję od pytania, to 


6
Zwracasz uwagę na okładkę przy wyborze książki?

Chociaż może nie akurat na kolor.
Tak i żądam, aby prawo do ładnej, oryginalnej oraz adekwatnej do treści książki okładki było jednym z podstawowych praw człowieka.


7
Czy lubisz oglądać seriale? Jeśli tak, to jakie?

źródło: lclshome.org
Seriale, prawdę mówiąc, mnie irytują. Zazwyczaj są zbyt długie, a gdy się kończą, to zostawiają widza ze zniszczonym życiem i planem dnia. A aktualnie oglądam Downton Abbey ^^


8
Potrafisz rozstawać się ze swoim telefonem/komputerem?

no, tak, nie, nie wiem? :*
zdrowie.wieszjak.polki.pl
Mój telefon jest aktualnie do wymiany, więc rozstanę się z nim bardzo chętnie :) A co do komputera... Zobaczcie sobie częstotliwość ostatnich postów i odpowiedzcie sobie sami :P


9
Co powiedziałbyś/łabyś do 13-letniej siebie?


Nie czytaj Achai. Zachowaj dzieciństwo...


10
Jesteś typem samotnika czy duszą towarzystwa?


Ponownie proszę o spojrzenie na częstotliwość publikowanych postów. Ale przeciwko ludziom nic nie mam [chyba że przeszkadzają w czytaniu lub pisaniu].


11
Jak długo blogujesz?

takie stare... =^..^=
Od końca lutego zeszłego roku. Poprzednie strony nie przeżywały nawet miesiąca [tzw. śmierć łóżeczkowa --> za dużo wylegiwania się i obijania].


Mam nadzieję, że udzieliłam Państwu kompetentnych odpowiedzi :)

Marre