niedziela, 6 marca 2016

NIEDZIELA Z FAN ARTAMI #10: Wiedźmin


W dzisiejszej Niedzieli z fan artami przyszła kolej na Wiedźmina. Właściwie dopiero wczoraj ogarnęłam, że o nim na śmierć zapomniałam ustalając grafik Niedziel... Więc czym prędzej go zmodyfikowałam, by wcisnąć Wieśka. Bo zasłużył, bo go uwielbiam, bo to jedna z najlepszych polskich powieści fantasy (albo chyba faktycznie najlepsza), bo niesamowicie działa na wyobraźnię. I z tych samych powodów w Internecie znajdziemy mnóstwo wspaniałych fan artów. No i dlatego, że ktoś genialny stworzył genialną serię gier.

Problem z grą jest taki, że początkowo zamierzałam wybrać wyłącznie te prace związane z książką. I znalazłam słownie jedną. Dlatego złamałam własne zasady i w rezultacie częstujcie wszystkim, co Marre wpadło w oko. A co, mogę mieć kaprys!

Na poprzednie niedziele zapraszam tutaj.

Marre

by Enthing


Geralta prawie nie widać, ale Płotka <3
by daRoz


Minimalistyczna tapeta. Me gusta.
by danielskrzypon


by Catherine-PL


Ilustracja do Miecza przeznaczenia. Wreszcie nie do samej gry -_-
by Afternoon63


Obiecuję, że to ostatni art tego arty. Falka.
by jw.


Bruxa. Mrocznie :3
by TatarskiSkandal


Tutaj znowu mocne nawiązania do gry, ale mam słabość do tego typu kompozycji ;)
by sensej


Piękne <3 Na profilu artysty więcej wspaniałych prac związanych z Wieśkiem.
by Gierek76


Nie mogłam się powstrzymać.
by Adrienne-the-ripper


I teraz też nie. Urocze króliczki *.*
by Czarcio


Kiedy wiesz, że dotarłeś do krańców internetu... ... Ale boska kreska.
by mstrychowska


by PatrickBrown


by nemofish1001


by Godlikes


by MEYERanek


by reallmp


by Gardraw


by Exileden


by UMTA


Na profilu twórcy więcej cudeniek :3
by CG-Zander


by omertunc


by Scratcherpen